Werken bij KC De Kruisboelijn

KC De Kruisboelijn heet je welkom! Wil je jezelf verder ontwikkelen, stappen zetten in je carrière of loop je rond met vragen over het werken in het onderwijs, we helpen je graag! We beantwoorden graag je vragen en bespreken jouw ambities, uitdagingen en carrière tijdens een persoonlijk kennismakingsgesprek, uiteraard geheel vrijblijvend. Is er een klik? Mooi! Dan bespreken we graag de mogelijkheden met jou!

Ik kom graag een kop koffie/thee drinken

Samen voor een goede koers

Wij vinden het belangrijk om betrokkenheid te tonen aan onze leerlingen en ouders, maar ook aan elkaar! Bij de KC De Kruisboelijn werken er collega’s die al jaren voor onze school werken, maar liefst meer dan 15 jaar! Dankzij ons team hebben we veel kennis en ervaring in huis. Dit delen we graag met nieuwe collega’s en stagiaires. Zo combineren wij binnen ons team kennis en ervaring met nieuwe frisse ideeën, hard werken en creatieve oplossingen.

Ontmoet ons team!

Wat bieden we jou?

We zijn een kleinschalige school waar we elkaar en de kinderen allemaal kennen. Met ons team hebben we oog voor het welzijn van onze leerlingen. Je komt binnen in een open klimaat waar ruimte is voor groei en ontwikkeling op een manier die bij jou past.

''Gelukkige kinderen ontwikkelen zich het best. We doen er alles aan om bij te dragen aan dat geluk.''

Magda van der Meijden
Directeur KC De Kruisboelijn

Een van onze belangrijkste kernwaarden is aandacht. Niet alleen voor de kinderen en hun omgeving, ook voor elkaar. We vinden het belangrijk dat jij je goed voelt, thuis en binnen ons team. We helpen elkaar waar nodig: binnen jouw ontwikkeling, maar we vragen je ook hoe het met je is. We staan voor je klaar en heten je van harte welkom op KC De Kruisboelijn!

Signum onderwijs

KC De Kruisboelijn maakt onderdeel uit van Signum Onderwijs. Signum is een organisatie voor bijzonder onderwijs, bestaande uit 24 authentieke scholen in de regio ‘s-Hertogenbosch en Zaltbommel. Wij werken graag samen met talentvolle medewerkers die zich uitgedaagd voelen om bij te dragen aan onze ambities. Op onze beurt zorgen we ervoor dat jij jezelf mag ontwikkelen, dat je talenten optimaal worden benut en dat je kunt leren van en met je collega’s. Daar wordt niet alleen het onderwijs nog beter van, ook jouw werkgeluk wordt erdoor vergroot. En laten we dat werkgeluk nu net heel belangrijk vinden! Want wat is er mooier dan met plezier en passie werken aan de optimale ontwikkeling van kinderen?!

Kortom, wanneer spreken we af om jouw carrière bij KC De Kruisboelijn te bespreken?! Meld je via onderstaande button snel en makkelijk aan voor een vrijblijvende kennismaking.

Plan een vrijblijvende afspraak in